Bersama Berjuang

Monday, April 25, 2011

PANASSS... PADAN LAH MSIAKINI BERIYA-IYA MENYOKONG MAT SABU!!!


GT pernah menulis tentang liputan yang dibuat oleh Msiakini terhadap Mat Sabu melalui penubuhan Kelab Penyokong Mat Sabu.  GT utarakan kesangsian berhubung dengan perkara ini kerana kita tahu bahawa Msiakini itu berfahaman DAP laknatullah.  

Untuk yang ingin membuat flashback tentang artikle ini, KLIK SINI.


Hari ini nawaitu Msiakini telah terjawab apabila Mat Sabu menawarkan dirinya sebagai Timbalan Presiden PAS dengan hujah bahawa dia mendapat sokongan atau pencalonan yg menggalakkan.  

Orang yang bakal ditentang pastinya Nasharudin Mat Isa dari kem ulamak.  Jelas bahawa sokongan dari Msiakini itu adalah untuk menendang keluar kem ulamak dan memastikan kem erDOGan menguasai PAS secara total.  Kita tahu bahawa tuan Msiakini tidak menitikkan soal moral pemimpinnya, bahkan golongan yang seperti ini lebih mudah dikudakan kerana mudah dipengaruhi oleh duit dan wanita. 

Kitab Suci penganut PAS, Haramkah perlu bertindak balas dalam propaganda yang sedang dimainkan oleh Msiakini yg mewakili tuannya.  Berkali-kali Harakah telah dipariahkan oleh Msiakini atas kelemahan psy-warnya.  Dan kepada pengundi yang neutral atau tidak menyokong Fuckatan, jelas terlihat akan pergerakan secara halus dalam membabi dan menghanjingkan PAS ini yg sedang dibuat oleh Anuwar dan DAPigs telah mencapai 80% kejayaan.  

Mat Sapu adalah tiga level dibawah Anuwar dalam piramid seks tidak seimbang dan satu level dibawah Chua Soi Lek.  Gizi seks yang tidak seimbang ini sebenarnya amat berbahaya berikutan ia adalah satu ketagihan dan juga masalah jiwa. 

Namun Msiakini tidak peduli itu semua, Mat Sabu perlu disokong  dan dipastikan kemenangannya untuk memastikan ahli PAS yg skrg ini memegang status TOLOL akan diupgrade menjadi status BAHALOL!

Dan andai Mat Sabu menjadi ketua sekalipun, ummat Melayu akan diketuai oleh pemimpin yang mempunyai masalah moral dan lemah pemikiran, melainkan syahwatnya.  
Siapa yang untung nanti???

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...