Bersama Berjuang

Thursday, October 28, 2010

TERKINI DARI GALAS!!! GEMPAR!!! CALON BN GALAS ORANG KUAT PERKASA???

PERHATIKAN LELAKI YANG BERKACAMATA INI

CALON BN DI GALAS???
Calon BN adalah AJK PERKASA!!!  Itulah yang sedang hangat dibicarakan di Galas.  Pemilihan ini dikhabarkan mendapat izin dari orang-orang kuat PERKASA.  Sehubungan dengan itu, PERKASA dikhabarkan telah menurunkan jentera mereka untuk membantu calon BN, yang juga orang kuat PERKASA.  Gambar diatas adalah bukti bahawa dua gambar ini merujuk kepada orang yang sama.  Gambar diatas diambil sempena perhimpunan Melayu Nusantara di Padang Kelab Sultan Sulaiman manakala gambar kedua GT ambil dari blog KerisPutera.  Difahamkan, seramai 10,000 wira Perkasa dan wirawati telah dihantarkan untuk membantu BN menawan semula kubu Galas yang sebelum ini dikuasai oleh kerajaan yang tidak berbangga menjadi Melayu.  Di samping itu, orang Asli yang ditemui juga tidak kisah penggunaan pribumi oleh Perkasa kerana ia sekadar nama.  Hanya mahu dikenali sebagai Simoh, Simoh berkata "Perkasa tidak rampas perkataan Pribumi, kerana ia tidak merugikan kami.  Apa yang merugikan ialah rampasan tanah  kami oleh kerajaan negeri." 


GT percaya, ramai diantara kamu percaya dengan berita ini.  Gambar diatas sebenarnya adalah dua orang berbeza.  Cume muka je sama, nama pun tak sama.  GT saja nak tgk, betapa senang utk kita percaya spin cerita oleh goBLOGGERs fuckatan.  Tu blum lagi superimpose tuh... baru pelanduk dua serupa jeh..  Maaf rakan2 bloggers dan pembaca semua, sekadar nak kasi light topic kerana ramai sgt dah yang GT perasan dalam keadaan TENSION especially yang kat Galas n Batu Sapi.  Terima kasih pada bloggers yang berjuang habis-habisan menentang kerajaan Portugis (tak bangga jadi Melayu) di Kelantan. 

Maaf pada semua...hhehehehehehe....


Moral of the story, GT mmg tak pandai spin, dan hati2 dengan blog2 pembangkang yg mmg suka spin cerita.

3 comments:

  1. gambar yg pertama tu adalah gambar Abu Bakar Yahya(ABY)Pengerusi Perkasa Daerah Klang..harap maklum.

    ReplyDelete
  2. Anon,
    Ye betul... 10 ribu markah untuk anda!

    ReplyDelete
  3. ok je sesekali nak kendurkan keadaan yang tegang he he he. saya tak percaya langsung GT. sebab memang mrip tapi tak sama. wajah aziz ada sedikit beza.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...