Bersama Berjuang

Wednesday, September 22, 2010

MATEMATIK -- BIAWAK + MANUSIA = LIM GUAN ENG. BETUL TAK?

LIM GUAN ENG ni lahanat yang kena reject dengan orang Melaka, lari ke Penang  dan di agung2kan oleh orang Penang, lebih tepat, kambing2 fuckatan Penang.  Lahanat ni mmg bermulut biawak, kaki kelentong, kaki pembohong dan busuk punya kaki. Mendapat pengiktirafan "Khalifah" oleh Wali Selipar yang dah tua nyanyuk dan dianggukkambingkan oleh bAhlul pas, terkemudian mendapat status "Father" oleh pihak gereja. 

insiden fitnahnya kepada Nik Ali, penipuan jumlah bantuan sekolah agama rakyat spt yg disebarkan di PRK sibu dll telah menampakkan wajah sebenar mangkuk ayun nih.  

Anda boleh mengikut perkembangan si pembohong ni secara langsung dengan Bloggers2 Penang spt:

PISAU.NET

Insiden tamparan hikmat nusa bangsa oleh Pak Ali, membuktikan ada orang Penang yang masih ada telur....  Terbaru, Pisau.Net menjadi sasaran fitnah lidah biawak LGE.  Namun, LGE pula yang tiada telur... report polis la klu betul Pisau.Net fitnah.  Ini lapor SKMM... Ini tahap IQ pemimpin Fuckatan yang x faham bahasa kebangsaaan.  Oleh itu, anda bayangkan tahap IQ penyokong2 mereka pulak...ishhhh... kasihaaaaannn...

untuk Orang Selangor, masih tak amik pengajaran ke??? 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...