Bersama Berjuang

Wednesday, September 29, 2010

Di Mana PAS Bila Paderi Kristian Hina Islam?


Pas parti kuda tungangan parti anak beranak PKR dan DAP yang dikatakan parti Islam terus senyap dan bisu dari mengulas mengenai klip video yang kini bertebaran dalam laman facebook menunjukan seorang paderi kristian menghina surah Al-Fatihah, Rasulullah dan cara umat Islam bersembahyang.

Di mana mereka yang dikatakan pejuang-pejuang islam pas yang berserban dan berjubah labuh ? mana perginya Tantawi PAS yang selalu ke depan bercakap dan membantah setiap isu yang menghina agama Islam sepertimana mereka membantah isu iklan Aidilfitri TV3 baru - baru ini.(klik di sini)

Tak kan kerana isu ini berkaitan dengan paderi Kristian , puak-puak Khawarij PAS ini diam dan takut untuk bersuara mempertahankan kesucian agama Islam . Adakah PAS For All ini takut kehilangan sokongan pengundi bukan Islam kepada parti mereka jika mereka lantang bersuara isu ini ??

Mujur lah masih lagi ada yang mahu pertahanakan kesucian agama Islam iaitu seorang blogger terkenal (klik sini) dan juga Ketua Wira PERKASA Sdr Armand Azha telah membuat satu laporan polis terhadap paderi yang bernama Benjamin Stephen yang menghina surah Al- Fatihah, Rasulullah dan agama Islam di balai polis dang wangi kuala lumpur. laporan utusan malaysia (klik sini)

Selain itu , Timb Menteri JPM Datuk Dr Mashitah Ibrahim berkata kerajaan tidak akan berdiam diri terhadap sebarang bentuk penghinaan terhadap agama Islam di negara ini, bagi mengelak perkara yang tidak diingini.
Tidak boleh setakat dimaafkan. Kalau tidak orang Islam akan bangun dengan satu kemarahan yang akan berbentuk perkauman.  Saya khuatir akan berlaku (sesuatu) kalau tindakan tegas tidak diambil "

Di bawah ini adalah videonya seorang paderi yang begitu kurang ajar dan bangsat ini menghina Al-Quran dan Rasulullah . PB mahu tindakan yang segera diambil oleh KDN dan Polis dalam menangani isu ini selaras dengan hasrat PM mahu menghapus pelampau yang cuba merosakkan perpaduan dan keamanan di dalam negara ini 

MEMANG BANGSAT & BIADAP !!
 
 
GERAKAN TIMUR:
Seperti yang GT katakan sebelum ini,  PAS adalah parti berkasta pariah tahap keldai tunggangan dalam fuckatan haram. 

1 comment:

  1. Salam GT

    PAS telah dikidnap oleh alien..sbb tu tak tahu ka mana..x lama nt muncul la tungguuuuu..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...