Bersama Berjuang

Saturday, April 30, 2011

GAPS: TAKUT BERSUMPAH LAKNAT BUKTI ANWAR MMG SI DURJANA ITU!!!


Kenyataan Media

Keberanian Datuk Eskay bersumpah Mubahalah semalam merupakan satu jihad memerangi maksiat yang sekarang bermaharaja lela dikalangan pemimpin pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim yang juga penasihat ekonomi kerajaan Negeri Selangor .

Ketakutan Anwar dengan sumpah laknat, DNA, video seks, jam omega adalah sangat luar biasa diluar tahap manusia normal. Dia seperti sudah tidak siuman sekarang kerana sangat taksub kepada naluri seksual diluar batasan.

Budaya maksiat seperti bergambar bogel, melakukan meliwat dan melakukan zina semakin sudah sebati dalam kehidupan pemimpin utama pembangkang itu.

Adalah amat malang, institusi pembangkang dalam demokrasi di negara ini dipimpin oleh pemimpin yang sangat pro kepada hubungan seks sejenis dan seks bebas luar perkahwinan.

Sumpah mubahalah merupakan sesuatu yang harus dalam sistem pembuktian Islam. Mengambil sumpah mubahalah dengan telus, tulus dan ikhlas merupakan hak seseorang individu. Namun individu itu harus faham akibat pengambilan sumpah itu.

Sikap cuba menghalang, mencemuh, menakutkan Datuk Eskay seperti yang dilakukan oleh penyokong Anwar Ibrahim semalam merupakan perbuatan yang amat kurang ajar. Mereka berperangai seperti Haiwan.

Mengadakan demontrasi dalam masjid semalam oleh AMK PKR itu juga satu perbuatan sangat biadap. Mereka nampak nya mahu benar-benar menggunakan hukum rimba dalam usaha mahu merebut dan merampas kuasa.

GAPS mendesak Jakim, JAWI dan Pasukan Polis mengambil tindakan tegas undang-undang terhadap pengacau-pengacau ketenteraman awam ini.

Semoga Menteri Jakim dan Menteri Dalam Negeri tidak menjadi pondan dengan hanya berpeluk tubuh apabila hukum rimba menjadi pilihan penyokong fanatik Anwar yang mahu mempertahankan pemimpin yang sangat nyata sudah bergelumang dengan dosa meliwat dan perzinaan itu.

Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

30 April 2011

SIAPA KATA ANWAR TIDAK KENAL ESKAY? INI BUKTINYA...!!!



Semalam GT lepak di kedai kopi, bukan oldtown.  Terdengar suara-suara orang PAS dan PKR (tak tahulah kalau antara Melayu tu ada DAP) yang mengatakan bahawa Eskay adalah watak ciptaan UMNO. 

Watak ini sengaja direka untuk memerangkap Anwar sedangkan mengikut perbincangan mereka, Anwar tidak mengenali Eskay.  Berita-berita mengenai Eskay sengaja direka seolah-oleh Eskay telah lama mengenali Anwar.

Begitulah hebatnya otak mereka menafikan fakta.  Dan seperti biasa, pada mereka ini adalah satu konspirasi untuk menjatuhkan Anwar.  Bijak Anwar manfaatkan kelemahan utama orang Melayu, mudah dihasut dan mudah terhasut.  Akhirnya, lahirlah pentaksub tegar.  

Eskay sudah pun bersumpah maka selesailah kesangsian kita UMAT ISLAM padanya.  

Gambar diatas GT tujukan kepada mereka yg masih mempercayai bahawa Anwar mmg tidak mengenali Eskay.  Perhatikan gaya Anwar, dia akan memeluk orang yg berkepentingan kepadanya, contohnya, Hadi Awang atau Lim Kit Sial.

Dan perhatikan gambar kedua, Eskay dipeluk.  Dan ini menandakan bahawa Eskay adalah individu yg cukup penting baginya.

Senario ini berbeza apabila anda membandingkan Eskay dan Sam Ketot.  GT tidak pernah lihat Sam Ketot dipeluk oleh Anwar.  Ini menunjukkan bahawa Anwar tidak mengganggap bahawa Samsul itu penting untuknya.  Mgkin juga saiznya yg rendah dan gempal menyebabkan Anwar sukar memeluknya, yg bakal mengakibatkan Anwar terpaksa menggendongnya ibarat mendukung baby sihat!

So, gambar diatas adalah bukti pelukan mesra Anwar kpd Eskay.  So, apa kata puak2 pembangkang?  

Gambar superimpose???  KEPALA HOTAK KO!!!

HAI MELAYU!!! APA YANG KAU FAHAM TENTANG VIDEO SIMPLE INI???



GT ada versi telahan maksud dari video diatas.  Ia membawa seribu satu maksud buat bangsa yang pemurah dan baik hati bergelar MELAYU.  

Ayuh bersayembara denganku....apa maksud lagu diatas???

Gugurnya patriot untuk pertiwi,
Jasadnya hancur dikerat-kerat,
Benarkah celik hati maknawi
Katakan padaku maksud tersirat

PANASSS... KARTUNIS UPAHAN FUCKATAN HINA KALIMAH ALLAH DAN MUHAMMAD???


Nak berlawak, ataupun satira politikus, GT tidak pernah kisah.  Dah namanya seni, harus disenikan mengikut kreativiti dan ilham yang hadir.  

Tapi apa yang dibuat oleh Zunar ini sebenarnya cukup melampau!!!  Tidakkah dia tahu bahawa 2 kalimah itu sgt sensitif untuk orang Islam?  Ataupun layak untuk GT bertanya, adakah dia orang Islam, sejati Islam?  

Dalam kebebasan juga harus ada sempadan, dan Islam mengajar sempadan itu.

GAP mendedahkan DISINI.

KAKI BOTOL DAN KAKI BETINA SERTAI SAM KETOT HALANG ESKAY DARI BERSUMPAH???


Boss borek pecacai rintik.  

Itulah branding process yang cukup berjaya dibuat oleh Anuwar dalam mentarbiahkan pengikut-pengikutnya agar berperwatakan alim untuk menjual persona.  

Semalam, AMK meneruskan legasi yang telah dicipta oleh Azazil sejak zaman dahulu lagi, dengan membuat kacau dalam satu majlis sumpah muhaballah, mentauhidkan yang Esa dek kerana ingin menamatkan bermacam bentuk fitnah yg melanda atas pendedahan tentang isu moral seorang yang bercita-cita menjadi PM.  

Dalam kekecohan yang berlaku akibat perbuatan AMK ini, rupanya selain Sam Ketot yang terpaksa diangkat untuk mengelakkan dia lemas dan tidak kelihatan di khalayak ramai itu, kekecohan tersebut turut disertai oleh Azmizam Zaman Huri, atau dikenali sbg MAT POYO yang langsung tidak berani berkokok di Kota Raja.  

Masih GT ingat betapa dia gabra dan terjerit2 apabila terlihat kelibat Ummi Hafilda menanti ketibaan bosnya.  Itulah epilog cinta dari Kerdau yg menyaksikan bagaimana Anuwar terpaksa melarikan diri dari seorang wanita!!! 

Azmizam Zaman Huri dikatakan mewarisi ciri-ciri dari pemimpin dan bekas pemimpin PKR iaitu betina (Anuwar) dan botol (Tok Kuda).  Tidak diketahui pula samada dia juga meminati lelaki seperti Anughairah Syaitan itu.  

Tersenyum GT melihat laungan take beernya, dan qazaf.  Qazaf??? hahahahaha... cuba tanya dia, apa itu qazaf!!!  Jom baca pendedahan mengenai sikap sebenar si Azmizam AMK ini DISINI.

JENTERA CYBER FUCKATAN SELANGOR MENYUSUN KEKUATAN. CYBER UMNO SELANGOR BAGAIMANA???


Artikel berkenaan FB diatas telah GT keluarkan semalam berikutan rasa tergugat dan gelabahnya Anuwar tentang pengusaan dunia cyber oleh pejuang pro kerajaan.  

Ini adalah satu penanda aras bahawa pejuang maya pro kerajaan beraksi hebat sehinggakan menimbulkan panik dikalangan pembangkang, termasuklah Kit Sial.  

Sedar tak sedar, kursus diatas rupanya adalah strategi Fuckatan Selangor untuk memperhebatkan jentera mereka dalam peperangan maya.  Dan Fuckatan telah bertindak dengan cepat.  

UMNO Selangor bagaimana?  Apakah yang boleh dilaksanakan untuk memperkuatkan lagi penguasaan kerajaan dengan kerjasama diantara UMNO Selangor dan blogger jalanan yg independent ini?  

Baca artikel dari sahabat blogger mengenai keperluan untuk UMNO Selangor memperkasakan perjuangan di dunia maya di SINI.

Friday, April 29, 2011

MESTI TONTON: TAYANGAN PERDANA - FRIDAY MIDNIGHT WITH CHINADOLL!!!


Mgkin masih ada yang mencari video 21 minit karya agung Anuwar Omega.  Pra-tonton  malam tadi menyaksikan internet trafik sesak teruk!!!  

Terima kasih kepada pejuang berhati waja yg menyiarkan video tersebut - berjuang untuk rakyat, melindungi rakyat dari kebathilan dan pendustaan berwajah dajjal yg menyesatkan sekalian ummah.  

Tayangan Perdana ini diadakan dalam bentuk santai, sekali lagi.  Jgn berkerut dahi dan nikmatilah karya agung ini secara percuma, bukan untuk syahwat, tapi untuk sesuatu yang cukup bernilai.... KEBENARAN!!!  

Jom tonton, KLIK SINI

PANASSS!!! BUKTI SAHIH MMG ANWAR DI DALAM VIDEO KARYA AGUNG XXX OMEGA ITU!!!



Tamatlah segala spekulasi tentang pelakon lelaki video karya agung....

Eskay telah bersumpah dengan nama Allah!!!

Anuwar pula?

ANUWAR SEDAP "MENUTOH" CHINADOLL, MEDIA PULA YG DIKAMBINGHITAMKAN !!!


Kenyataan Media

GAPS sangat prihatin bila ada pihak-pihak yang berkepentingan cuba mengugut beberapa orang wartawan yang bertugas membuat lapuran beberapa kes.
Yang terbaru dalam kes video seks pemimpin politik pembangkang, sekali lagi wartawan dicela, diugut, dimalukan dan diancam ketika sedang bertugas.
Ugutan, celaan dan ancaman pemimpin politik pembangkang ini merupakan penghinaan kepada dunia kewartawanan di negara ini. Menggugut dan mencela pelapur berita bukan lah budaya sihat yang hendak kita lahirkan dalam sebuah negara yang bertamaddun seperti Malaysia.

Setiap kali ramai yang menyebut soal kebebasan akhbar tetapi apabila sesuatu perkara yang dilapurkan terkena batang hidung sendiri mula lah mereka mahu menyalahkan dunia kewartawanan. Adakah itu adil ? Wartawan bukan pembuat berita. Yang membuat berita adalah sipelaku sesuatu kes. Tugas wartawan adalah melapurkan berita itu.

Siapakah pula yang sebenarnya tidak adil dan tidak bebas ? Adakah wartawan yang melapurkan seadanya setiap berita. Atau pemimpin politik tertentu yang takut dengan bayang-bayang sendiri ?

Adalah amat memalukan negara kerana Malaysia mempunyai institusi Pembangkang yang kini terlibat bukan sahaja dengan kisah video Seks tetapi cuba menjadikan wartawan sebagai kambing hitam.

GAPS mengajak seluruh rakyat mengutuk sekeras-kerasnya ugutan, celaan dan ancaman kepada dunia kewartawanan di negara ini.

Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

29 April 2011

ALHAMDULLILLAH... PENG "ESA" AN ALLAH TIDAK PERNAH LUNTUR!! SUMPAH LAKNAT BERJAYA DILAFAZKAN!!!




ALLAHUAKBAR...
ALLAHUAKBAR...
ALLAHUAKBAR...

MAJLIS SUMPAH LAKNAT ESKAY DIHALANG. YA ALLAH, JAUHKAN KAMI DARI BALA DAN SEKSA MU!!!


sms dari dato eskay
 
" Apakah zaman nabi Lut sudah berlaku di Malaysia apabila  peliwat dan penzina dipertahankan dan penegak Kebenaran di Tentang? Tunggu Petunjuk dari Allah"

Masyaallah... Apa yang sedang berlaku di negara bertuah ini???

Sumpah laknat adalah antara hamba dan TUANnya.  

Sumpah laknat adalah satu ketetapan hati untuk menangkis fitnah telah dilemparkan kepadanya.  Maka mengadulah si hamba ini kepada Rabnya, dgn disaksikan masyarakat bahawasanya itulah kebenaran yang dilafazkan.  Maka andai ia pembohongan, terimalah akibat dari permintaanmu sendiri.

GT tak tau apa yang patut kita labelkan kepada AMK dan PKR.  Mengapa mereka sanggup menghalang sumpah laknat yang mahu dilakukan oleh Eskay?  

Menapa tidak Anwar juga bersumpah laknat, kan mudah?

Secara tidak langsung, ia menunjukkan bahawa Eskay berada di ruang lingkung kebenaran, dan video yg dikeluarkan ini mmg sah Anwar Ibrahim!!!

ANWAR HANGIN SATU BADAN!!! MEDIA MENJADI MANGSA "LIWAT"NYA???



ANWAR HANGIN SATU BADAN...  HAHAHAHA..

JANGAN BIADAP DENGAN SAYA??? HARRRKKK PTUUUUIHHHH!!! 

SUDAHKAH ANDA MENONTON VERSI PENUH UNSENSORED VIDEO SEKS ANUWAR OMEGA??? CEPAT SEBELUM TERLAMBAT!!!


CEPAT.. CEPAT.. SEBELUM APA - APA BERLAKU SEPERTI DIREMOVED ATAU DI HACKED, MARI KITA TONTON....  PAPA IJJAH JAHAT!!!

KLIK SINI

VIDEO KARYA AGUNG ANUWAR OMEGA!!! FULL VERSION!!! CHECKMATE!!!


PANASSSSS...  VIDEO FULL AKSI ANWAR OMEGA BERSAMA CHINADOLL!!!! 

HABISLAH ANWAR!!!  YOU ARE DOOMED!!! 
KLIK SINI UTK AKSI ITU!!!

Thursday, April 28, 2011

MENGENAL KELUARGA PUAKA 69 SELEPAS VIDEO KARYA AGUNG XXX DIDEDAHKAN


Orang selalu bilang "conflict of interest".  Apa itu "conflict of interest"?  

COI bermaksud berlakunya konflik atau masalah yg terjadi bakal menjejaskan kepentingan samada individu atau badan, syarikat kerana hubungkait kekeluargaan, atau kepentingan peribadi.  

Oleh yang demikian, selalunya apabila si penjenayah adalah si bapa, maka anak atau isterinya tidak boleh terlibat sebagai penyiasat kes, bimbang kewujudan "berat sebelah" dan keadilan tidak dapat dilaksanakan.

Bercerita tentang isu ini, conflict of interest melanda keluarga Al Juburi apabila isteri dan anaknya terpaksa mengikut fahaman bapanya yang akan mula berbohong tatkala membuka mulutnya.  Mau tak mau, ahli keluarga tidak akan membuka rahsia bapanya waima mereka sedar apa yang berlaku sebenarnya.  

Conflict of interest, dalam satu parti yang sama, tapi dikuasai oleh keluarga 69 ini.  Menjaga kepentingan parti adalah tugas utama seorang ahli politik, namun mana mungkin mereka sanggup membuang ayah dan suami demi kepentingan rakyat!!!  Ditelan mati rakyat, diluah mati bapak, baik rakyat yang mati!!!

Oleh yang demikian juga, PKR tidak akan boleh mengamalkan demokrasi terbuka disebabkan nilai kronisme yang wujud ini.  Segala keputusan mestilah menyebelahi keluarga ini, dan bukan sebaliknya.  Maka yang demikian, kita melihat ramai wakil rakyat mereka bertindak keluar parti, dek disebabkan kepentingan rakyat bukanlah fokus utamanya.

Jadi, apa yang hendak dihairankan apabila keluarga ini siakap senohong bersikap pembohong?

Samada ianya conflict of interest, atau kronisme, atau nepotisme, anda lihatlah PKR sebagai contoh terbaik sekalipun mulut2 jahat dan busuk keluarga puaka ini selalu menuduh UMNO sebagai kronisme dsb.  Yang penting, rakyat Malaysia tidak boleh mempunyai keluarga ini dalam senario politik tanahair.

Berambus!!!!

UMMI & SAIFUL SUDAH, DATUK ESKAY ESOK, ANUWAR BILA LAGI???


Bertempat di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul esok selepas Jumaat bakal menyaksikan satu lagi sumpah laknat yang akan dijunjung oleh Datuk Eskay, antara satu watak dibawah nama Datuk Trio.  

Datuk Eskay dalam kenyataan menyatakan bahawa ingin mendedahkan siapa sebenarnya Anwar, seorang yang kononnya alim dan warak, walhal hakikatnya telah disaksikan oleh Datuk Eskay selaku teman rapat Anwar.  Kalau Datuk Eskay sendiri tidak sanggup terus-terusan melihat gelagat Anwar di depan dan belakang masyarakat, apatah lagi melihat Anwar sebagai the next PM in the waiting!
DS Najib telah bersumpah atas isu altantuya, Ummi Hafilda juga telah bersumpah laknat.  Jangan kita lupakan Saiful Bukhari, mangsa liwat yang sehingga kini masih menuntut hak dan kebenaran untuk dirinya.  

Untuk bersumpah laknat, Anwar bila lagi???

PANASSS... VIDEO NURUL IJJAH WARNING PAPANYA YG JAHAT!!!

Untitled from matamata on Vimeo.

GT pasti anda semua sudah menonton aksi Pelakon Terbaik Sepanjang Zaman dan juga Pelakon Versatile, jantan betina dia bedal!

Benarlah kata Rahimi Osman yang pernah memberitahu GT bahawa Anwar akan menafikan apa jua yg berbentuk negatif padanya walaupun perkara itu benar.  

Typical Anuwar, denial syndrome!

Layan la video kat atas tu... kasi rileks dan santai... Papa Ijjah Jahat!!!

KURSUS CYBERTROOPER TERGEMPAR OLEH PKR AKIBAT PENANGAN VIDEO KARYA AGUNG INI???

Klik Gambar untuk "larger view".


Perhatikan FB di atas.  

PKR nampaknya sudah menekan butang kecemasan akibat dari penguasaan hebat pejuang maya pro kerajaan yang saban hari menepis fitnah dan tohmahan syaitanirrajim pembangkang.  Blogger Fuckatan baru sahaja habis satu simposium yang meluluskan resolusi 13 pada bulan lepas.  Hari ini, mereka merancang untuk menambah bilangan penyebar fitnah dan propaganda mereka.

Kursus "be a cybertrooper aka anuwar bootylicker" kalau mengikut mesej diatas, dibiayai oleh kerajaan negeri.  Oiiii... mana boleh program parti dibiayai oleh kerajaan negeri???  

GT tahu bahawa pendedahan video karya agung anuwar omega part 2 oleh waksuparjo telah membuatkan Anuwar Bootylicker tergeliat biji mata siang dan malam untuk flag video2 yg dimuatnaikkan ke laman youtube.  

Anuwar tahu video ini adalah benar, maka penayangan kepada rakyat memudaratkannya selaku anugerah tuhan.  Sudah menonton video tersebut?  Belum?  

Jom layanz...

video

PERGGHHH!!! MAT SAPU GELAR AL SHEIKH ANUWAR AL PELACURI BERDASARKAN VIDEO INI???


video

Video karya agung kedua yang jelas memaparkan muka Al Sheikh Anuwar Al Juburi...  

Mat Sabu nak bertanding Timbalan Presiden PAS, apa kata Mat Sabu tentang video ini???  Andai berbekalkan kenyataan lisan dari Ummi Hafilda pada 1997, maka Mat Sabu hadir dengan gelaran ASAAJ kepada Anuwar.  

Sekarang, berbekalkan kenyataan lisan Datuk Eskay dan video bukti karya agung xxx ini, apa pula gelaran yang mahu Mat Sabu berikan pula?  

Al Sheikh Anuwar Al Pelacuri???  
Al Sheikh Anuwar Al Kulumi???
atau
Ana Normahe Anta Chinadolli??? hehehe...

Apa pendirian PAS tentang pendedahan kedua ini?  Masih berotak tepu?

Benarkah terdapat beberapa orang pemimpin PAS yang dikhabarkan telah menonton video karya agung omega xxx ini namun sehingga ke hari ini, tiada sebarang kenyataan dikeluarkan. 

NAK JADI SYAITAN BISU KE??? 

ADA SESIAPA BELUM TGK VIDEO KARYA AGUNG ANUWAR OMEGA PART 2 ??? MEH LA SINI...

video

Konsep santai hari ini diilhamkan dari terbitnya video karya agung xxx part 2 ini.  

Kita tonton secara rileks tanpa gangguan di removed lagi.  Perhatikan betul2 lelaki di dalam video tersebut.  Adakah dia DS Najib???  atau Safee Sali???  

Tenang2kan diri anda... dari rakyat untuk rakyat, buat si bangsat!!!

VIDEO XXX KARYA AGUNG ANUWAR PART 2 - APA KATA AZIZAH???


video

Ajijah kata perut Anwar tak boroi...  Tapi dah dikantoikan oleh beberapa orang blogger.  Namun, Ajijah tetap dengan talian hayatnya itu kerana tahu tiada apa lagi yang ada untuk menutup bangkai gajah dengan sehelai bendera PKR.

Meh tgk video di atas, betapa keboroian dan keserakahan nafsu si lelaki pada video xxx karya agung Anuwar adalah milik Anuwar dan Anuwar..

Apa komen Jijah???  Anuwar Anughairah ????

VIDEO KARYA AGUNG XXX KENA REMOVED LAGI!!! JOM TGK YG NI PULAK!!!


Kena removed lagi... fuhhh... letih sungguh untuk berjuang demi kebenaran nih.. nampaknya blogger dan cybertrooper fuckatan sgt takut akan senario ini.

Mereka tidak tahu bagaimana untuk menjawab.  Maka menghilangkan bukti adalah cara yang paling selamat.  Kepada anda yang masih belum menonton Video Karya Agung XXX Anuwar...  jom layan...

KARYA AGUNG XXX PERTAMA

video


KARYA AGUNG XXX KEDUA

video

Wednesday, April 27, 2011

VIDEO KARYA AGUNG YG CUBA DINAFIKAN KEBENARANNYA!!! MARI KITA BUKTIKAN!!!


Sedar atau tidak, sebenarnya sudah dua kali puak perut buncit "removed" video karya agung ini daripada tatapan rakyat.  Hak rakyat untuk menilai kebenaran dinafikan!!!

Masih ingat video part 1 sebelum ini yang di "removed" juga?  

Video part 2 juga mengalami nasib yang sama.  Cuma, gerak tindakan mereka telah dibaca awal lagi.  Maka, pejuang kebenaran telah membuat persiapan yang rapi untuk "save" video tersebut.  

Kita hanyalah memperjuangkan kebenaran.  Dari rakyat untuk rakyat.  

Andai itu bukan Anuwar, mengapa perlu mereka "removed" video-video itu???  Hanya orang yang bersalah takut untuk berhadapan dengan kebenaran.  Dan kebenaran itulah yang GT pamerkan untuk tatapan semua.  

Jom lihat video-video karya agung ini.  

Video Karya Agung Pertama

video


Video Karya Agung Kedua
video

ANUWAR CHINADOLL PART 2 DI"REMOVED"??? IYE KE? YANG NI VIDEO APA PLAK? HEHEHEHE.. CEPAT TGK WOIII!!



Nasib baik sempat save... so, dari rakyat untuk rakyat!!! 

Jom layan...

EKSLUSIF BERAPI: WAJIB TONTON - VIDEO ANUWAR CHINA DOLL PART 2 . ABISLAH ANWAR...




SIAPA MAHU NAFI LAGI???  APA KOMEN ANDA???

VIDEO PENGAJARAN UTK SI TERLEBIH PANDAI ALA-ALA DR. LO'LO SUATU KETIKA



Alhamdullillah... sojuk ati den donga MB Nogori bertazkirah.  Mohon pado semuo, klu tak tau apo bondo yang nak dikatokan, jgnlah nak tunjuk pandai kek dopan orang...

buek malu jang oiiii... ambik kau jang...!!!

HIDUP & MATI: MOHON SAMPAIKAN BERITA INI KEPADA SELURUH UMAT MELAYU!!!

PERJALANAN sejarah riwayat bangsa Melayu bukan sekadar bermula sejak zaman Kesultanan Melayu Melaka, bukan. Riwayat dan survival bangsa ini sebenarnya cukup lama, malah jauh lebih lama daripada sejarah bangsa Eropah, memakan masa ribuan tahun kegemilangannya, begitu gemilang bangsa kita suatu zaman dulu.

Gugusan tanah ini pernah menyaksikan Melayu pernah gemilang di bawah panji Sriwijaya, satu nama empayar Melayu yang tersohor ke seluruh benua Timur. Para pelayarnya suatu ketika dahulu diberi penghormatan oleh bangsa-bangsa dunia, bukan kerana Melayu itu bangsa pilihan Tuhan, tetapi kerana bangsa Melayu itu satu bangsa yang menjadi induk kepada bangsa-bangsa dan suku-suku di Nusantara.

British yang menduduki Betawi (Indonesia) sanggup melepaskan dan menawarkan Betawi yang sungguh luas kawasannya kepada Belanda hanya semata-mata mahu memiliki Semenanjung Tanah Melayu yang sekangkang kera cuma. Jepun juga pernah datang ke sini untuk memiliki Tanah Melayu. Tanah yang berada di hujung laluan paling sempit (Selat Melaka) ini, adalah tanah yang menjanjikan kenikmatan dunia.

Sayanglah jika tanah yang pernah menyaksikan pertumpahan darah nenek moyang Melayu untuk mempertahankannya suatu ketika dahulu akhirnya boleh sahaja bertukar tangan kepada puak lain yang sentiasa mahu merampas daripada para pewarisnya.

Manuskrip-manuskrip lama yang direkodkan pelayar-pelayar Eropah, China dan Asia Selatan banyak mengandungi baris-baris ayat yang memuji kekayaan Suvarnabhumi ini iaitu Tanah Melayu kita ini. Juga mengukir sebaik-baik prosa untuk memperjelaskan ketinggian bangsa Melayu kita ini.

Manuskrip sejarah berusia ribuan tahun sebelum kedatangan Islam banyak menceritakan kehebatan bangsa ini. Manakala teks-teks sejarah selepas kedatangan Islam seperti Sejarah Melayu sebagai salah satu contohnya juga menceritakan kehebatan bangsa. Melayu adalah bangsa induk di Nusantara, nenek moyangnya hebat-hebat belaka.

Bukan mudah untuk Portugis menakluk Melaka. Kekentalan orang Melayu mempertahankan tanah mereka menyebabkan Portugis biadap terpaksa berperang siang malam selama 10 hari 10 malam di Selat Melaka dalam percubaan pertama menakluk Melaka. Diego Lopez de Squiera akhirnya mati dibunuh oleh para pejuang Melayu Melaka. Alfonse de Alburqurque pula sempat lari ke Eropah. Selepas armada Portugis diranapkan, sebanyak 20 kapal perang Portugis juga semua habis dirampas laskar-laskar laut Melaka. Melayu itu hebat semangat juangnya.

Melayu itu hebat bangsanya, besar semangat juangnya. Keris tombak, bukan senjata utamanya melainkan senjata terakhir apabila senjata perang sudah tiada lagi berguna. Empayar Melayu Melaka menjalinkan hubungan dengan benua China sejak ratusan tahun. China pada ketika itu sudah lama menggunakan belerang dan meriam sebagai senjata. Sudah tentu jugalah teknologi perang China juga dibawa masuk ke Melaka, senjata api bukan suatu yang asing di bumi Melayu. Perang Melaka-Portugis bukan antara keris tombak Melaka menggempur senapang dan meriam Portugis, tetapi ia pertempuran antara senjata api Portugis dengan senjata api Melaka. Kenal perjalanan sejarah bangsa, barulah kita akan kenal kegemilangan bangsa kita. Melayu itu hebat bangsanya.

Alfonse de Alburqurque selepas kalah terpaksa kembali ke Portugis. Dia terpaksa bermuka tembok menghadap Permaisuri Isabela di Sepanyol untuk meminta bantuan dana bagi menumbangkan Melaka. Strategi dirancang sebaik acara. Maka, acara pun bermula bagi menghancurkan Melaka. Pada Ogos 1511, Melaka tumpas.

Darah Melayu bukan jenis darah yang mudah mengalah, angkatan Melayu dari Johor diketuai Hang Nadim menawan semula Melaka pada tahun 1525. Namun merdeka setahun cuma, pada 1526 tanah milik Melayu jatuh semula untuk tempoh 400 tahun lamanya.

Ketika pencerobohan Portugis ke atas Melaka, bangsa kita hanya merdeka selama setahun sebelum diceroboh semula. Kemudian datang pula Belanda, tanah ini dilacurkan dengan cara dipindah milik sesuka hati. Berpindah pula sekali lagi ke tangan British, lagi sekali dilacurkan seperti betina sundal yang sudah hilang maruahnya.

British mengubah banyak perkara kepada bumi bertuah ini selama beratus tahun. Bangsa asing dibawa masuk melalui sistem Kancu dan Kangani. Melayu semakin asing, makin miskin, makin melarat di bumi sendiri. Orang-orang asing yang dibawa masuk melalui sistem Kancu sangat disayangi oleh British, yang akhirnya merana tanpa diberi pendidikan sekolah ialah bangsa Melayu, tidak diberi sekolah selama 100 tahun. Melayu dibiarkan melarat di bumi sendiri, mungkin kerana Melayu adalah bangsa induk yang menggerakkan suku-sukunya yang lain memerangi bangsa Eropah sebelum datangnya British. Jika benar menghayati perjalanan sejarah perit ini, air mata pasti mengalir tiada henti.

Saat Jepun pula, Melayu diajar cara untuk bangkit meskipun sesekali ditindas oleh Jepun. Namun semangat Melayu sedikit pulih meskipun masih menahan perit. Ditambah pula dengan sikap Jepun yang tidak gemar melayan orang Cina, orang Melayu menjadi sedikit selesa. Semangat nasionalisme Melayu mula menyala tetapi belum cukup hangat untuk membakar semua jiwa yang sudah lama meruntun duka.

Ketika Jepun berlegar di Tanah Melayu, orang Cina yang sudah kaya raya menyelinap lari ke Tanah Besar China dan juga ke negeri-negeri lain yang berjiran di Nusantara kerana tidak tahan didera oleh bangsa Jepun. Itulah jenis ‘kesetiaan’ yang ditunjukkan sejarah perjalanan bangsa Cina di bumi Melayu ini. Meninggalkan Tanah Melayu apabila tidak lagi selamat untuk mereka. Jika Jepun mahu membunuh semua orang di Tanah Melayu, maka orang Cina akan selamat kerana sudah meninggalkan Tanah Melayu. Begitulah ‘setianya’ bangsa pendatang itu.

Sekembalinya British, Malayan Union dibawa bersama. Cina-cina kembali juga. Kembali menuntut hak sama rata, kembali menuntut kerakyatan di Tanah Melayu selepas bertempiaran lari meninggalkan Melayu bersendirian semasa kedatangan Jepun. Kembali menuntut hak kerakyatan selepas tanah asal (negara China) sudah tidak mahu menerima mereka. Menuntut kerakyatan selepas tiada lagi tanah untuk bertapak. Cina-cina itu adalah Cina-cina yang sudah tidak diterima oleh mana-mana negara. Malah, British juga tidak mahu mengambil Cina-cina itu untuk tinggal di negara mereka, maka dicampak Cina-cina itu di bumi Malaya.

Bagi memujuk British memberi kebenaran kepada mereka untuk tinggal di Malaya, maka disokonglah mereka dengan gagasan Malayan Union bagi menghapuskan institusi raja-raja Melayu, paling penting bagi mereka ialah tempat untuk bertapak. Tiadalah Cina-cina itu peduli akan sakit luluh hati orang Melayu apabila takhta raja mereka dicerca saat gagasan Malayan Union bergema. Bagi mereka Malayan Malaya itu jugalah asas Malaysian Malaysia.

Onn Jaafar menangis mahu Melayu bersatu bagi mempertahankan maruah Melayu dan raja-rajanya. Disuruh rakan-rakannya bergerak ke seluruh Malaya untuk menyatukan Melayu di bawah satu kesatuan yang kukuh. Apabila Melayu sudah bersatu ketika itu, British mula terdiam, Cina-cina juga terdiam.

Cina-cina itu sama nasibnya dengan Yahudi di Eropah yang tiada negara. Tetapi, Yahudi dikurnia tanah Palestin bagi menghancurkan Islam di sana. Cina-cina itu pula dikurnia Tanah Melayu bagi menggoyang Islam di sini. Cina-cina itu sangat berguna bagi Zionis yang pernah mengalami nasih yang serupa seperti mereka. Cina-cina itu harus diperguna sang Zionis, terutama dari garis Keturunan Li.

Kalau di Thailand (Siam) seperti dicatat dalam sejarah negara itu suatu ketika dahulu, Cina-cina (yang lari dari Malaya masuk ke Siam semasa zaman Jepun) itu dianggap sebagai Yahudi Timur kerana tidak pernah setia kepada setiap tanah yang dipijaknya. Betapa orang Thai seolah-olah tahu akan bahaya kewujudan mereka itu di sana. Maka, cepat-cepat orang Siam mengusir mereka.

Namun selepas Malayan Union dibatalkan dan sesudah menikmati kemerdekaan, Cina-cina itu tetap dikurniakan kerakyatan disebabkan kehebatan bangsa Melayu itu sendiri iaitu hati budi yang tinggi dengan kesediaan berkorban dan mengorbankan banyak keistimewaan di tanah sendiri semata-mata mahu sama-sama mencari rezeki di Tanah Melayu ini. Melayu perlahan-lahan dibalas dengan tuba hanya kerana untuk menguasai ‘tanah-tanah subur di sepanjang sungai’.

Dalam rencah politik semasa hari ini, tuba-tuba itu semakin meracuni pemikiran sebilangan besar orang Melayu. DAP yang menganggotai Liga Socialist International (SI) disokong padu oleh petualang-petualang Melayu, boleh dilabel sebagai ‘mason’ Melayu.

SI adalah pertubuhan sosialis antarabangsa yang mendukung komunisme, zionisme dan sekularisme dengan nada yang serius. Kempen komunisme, zionisme dan sekularisme yang dibawa oleh SI dan ahli-ahli anggotanya (termasuk DAP) bukan suatu kerja main-main. DAP ialah parti Cina, tapi kenapa ada sangkut paut dengan Zionis? Jawapannya, tidak perlu dilahirkan sebagai Yahudi untuk menjadi Zionis. SI adalah pertubuhan antarabangsa yang menerima dana daripada Zionis bagi menguasai politik dunia secara ideologi.

Malangnya, ada juga Melayu yang memberi sokongan kepada mason DAP. Masih ada Melayu yang memberi sokongan kepada anggota SI yang mahu sungguh-sungguh meranapkan Islam. Mason-mason Melayu itu sanggup khianat kepada perjuangan bangsa selama ini yang bermatian mempertahankan tanah emas ini. Adakah mereka seikhlasnya sanggup menggadai maruah, atau dipergunakan mason DAP untuk diperbodohkan? Menggadai maruah hanya untuk kuasa politik sempit. Sesuai dikatakan mason kerana menyokong DAP yang sudah terang berpaksikan sekularisme dan zionisme.

Mana mungkin Mason Melayu (PAS & PKR) mahu perintah negara kalau hanya diberi mandat oleh DAP untuk bertanding bagi beberapa buah kerusi sahaja. Andai menang semua kerusi sekalipun, adakah kuasa itu cukup untuk menandingi kuasa kerusi dan suara DAP yang lebih banyak? Juga adakah mampu mempengaruhi DAP untuk melaksanakan Hudud dengan jumlah suara dan kerusi yang sedikit? Andai seorang Mason Melayu Supreme (DSAI) diangkat DAP untuk menjadi Ketua Kerajaan, tidak cenderungkah dia untuk menerima semua kehendak DAP?

Mason-mason Melayu diperkuda bagi memecah belahkan Melayu, semata-mata untuk melemahkan dan memecahkan undi Melayu. Mason Melayu Supreme galak memperjuangkan idea pluralisme modul John Hick yang bercanggah dengan Islam ketika berucap di London, disokong pula oleh sebilangan Melayu yang mengaku memperjuangkan Hudud Islami atau Hudud Qurani. Mason Melayu Supreme pula terang-terangan menyokong Salman Rushdie, pengarang Satanic Verses yang mencerca al-Quran atas dasar pluralisme, juga disokong oleh sebilangan Melayu yang masih tidak nampak-nampak. Atas dasar itu, isu kalimah Allah dibuat main-main oleh Mason-mason Melayu ini seolah-olah tiada beza antara kebesaran nama Allah dengan perkataan-perkataan lain.

Orang-orang Melayu yang buta pula tidak henti membenarkan setiap ucapan Mason Melayu Supreme seperti tikus-tikus berusaha membaiki labu. Melayu sudah berpecah, tiada kesepakatan dalam memandu hala tuju bangsa. Cina-cina itu boleh bersatu atas dasar untung nasib bangsa mereka, tetapi mengapa pula dengan Melayu yang diperalatkan untuk dipecahbelahkan bangsanya dengan perbuatan anak bangsanya sendiri? Di mana perginya akal sihat sebilangan Melayu itu yang berterusan menyokong perancangan kejatuhan ini?

Lupakan politik kepartian. Sekarang adalah masa untuk Melayu teguhkan bangsa. Kehebatan bangsa Melayu pada beribu tahun dahulu sudah diperbudakkan di tanah sendiri oleh bangsa yang suatu masa dahulu tidak diterima oleh mana-mana negara.

Bangkitlah wahai bangsaku. Duduklah semeja bersama, berbicaralah mengenai masa depan anak bangsa, bukan berbicara mengenai politik semata-mata. Jangan sampai kita hanya mampu menangis apabila Order Baru DAP menjajah kita semula. Usah bersetia lagi kepada DAP atau manusia-manusia yang mengaku Melayu tetapi sebenarnya khianat kepada perjuangan bangsa.

Cina sudah lama bersatu hati untuk kepentingan bangsa mereka. Kita pula dituduh rasis apabila mahu berbicara mengenai perpaduan Melayu. Melayu diletakkan dalam keadaan seperti orang yang bersalah besar setiap kali berbicara mengenai perpaduan dan masa depan orang Melayu. Usah ambil peduli semua tuduhan itu wahai anak bangsaku, hanya kita yang berhak membicarakan mengenai hal bangsa kita sendiri, bukan mereka. Sakit perit kita tidak pernah mereka ambil peduli.

Bangkitlah. Bersatulah wahai anak bangsa. Kita beroleh kemerdekaan dan mengembalikan maruah kerana kita bersatu. Kita juga akan hancur apabila kita berpecah kerana mereka memang mahu kita berpecah atas pertolongan sebilangan daripada kita.

Apabila kita bersatu, tiada satu makhluk kafir pun yang dapat menafikan apa sahaja yang menjadi hak kita. Yakinlah dan bersatulah Melayu dan semua orang Islam.

Bulat air kerana pembentung, bulat manusia kerana muafakat.

PAS dan UMNO serta semua umat Melayu, bersatulah demi agama dan bangsa. PAS boleh menjaga agama kalau mahu berkehendak begitu, UMNO boleh menjaga bangsa, berundinglah dan bersatulah. Lupakan sengketa sesama kita kerana sehanyir-hanyir daging pun masih boleh dibasuh, dimamah dan ditelan juga.

Jangan sampai anak cucu kita berumah, berkencing dan bernajis di atas kubur kita kerana sudah tiada lagi ruang untuk mereka hidup di atas bumi warisan nenek moyang mereka akibat kegagalan kita untuk bersatu sebaik-baiknya.

Wahai anak bangsa, bersatulah. 

Tuesday, April 26, 2011

AZIZAH MASIH NAFIKAN ITU BUKAN PERUT ANWAR, BUKANNYA ITU BUKAN "ANU" ANUWAR!!!


Wan Azizah berkata, pada mulanya dia hampir percaya apabila kali pertama melihat lelaki dalam video seks tersebut mirip suaminya tetapi mengubah pendirian kerana terdapat banyak perbezaan.

“Bila saya tengok video itu, saya terkejut lelaki dalam video itu wajahnya mirip Anwar. Tapi bila melihat perutnya, saya lagi terkejut dan yakin itu bukan Anwar,” katanya. 

Kok nggak abis-abis lagi kamu mau bohongin massa (rakyat).  Udahlah Jijah, kamu dibenci massa gara-gara sikapmu yang jelek itu.  Apa kamu nggak kenal pintu taubat???
Bangkai gajah, manakan bisa ditutup dengan daun pisang semata.  Apatah lagi kalau udah jadinya bangkai si dajjal, maka kamu harus pergi aja.  Ngapain mau nanggung dosa yg nggak bakal terhitung? 

Ya benar... dia suamimu... namun membiarkan nista berkelakuan sewenangnya, tanpa memikirkan halal dan haram maka selayakkan kamu dianggap sebagai bersubahat.  Kok kamu sanggup perdaya kurang lebih 25 juta rakyat Malaysia yaa...nggak punya hati dan perasaan sayang ama agama, bangsa dan negara mu ya???

Loh.. kamu gimana sih?  kok kamu goblok ya amat... yang masuk itukan JAKARnya, bukan perutnya... ya... silakan aja kalau kamu mau terus-terusin menafikan perutnya.  Yg penting, JAKARnya, bukan perutnya kok..

Aduhhh.... gawat.. Subahat kamu ya ama papa jahat. Waduhh... Jahat kali kamu ya... 

Brengset... bajingan tengik!!!

KONSEP 1 MELAYU 1 BUMIPUTERA: KENAPA CINA TAKUT SANGAT ???


Apabila Melayu berkata tentang bangsa dan bahasanya, maka Cina akan melabelkan ia sebagai perkauman.  Namun apabila Cina bersuara tentang bahasa Cina dan penyatuan mereka, tidak pula Melayu melabel mereka sebagai perkauman. 

Jom baca cetusan dari Dr. Khir Toyo ini. 


Memuliakan Konsep 1 Melayu 1 Bumiputera

1. Seperti yang dijangka majoriti kaum Cina tidak memberi sokongan kepada Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Negeri Sarawak baru-baru ini. Ini bukanlah corak baru atau mengejutkan. Corak pengundian ini telah bermula sejak pilihan raya umum 2008 dan dicerminkan dengan jelas dalam hampir kesemua pilihan raya kecil kecuali di Bagan Pinang.

2. Ramai orang bukan Cina, terutamanya bumiputera, melihat sokongan kaum Cina kepada Pakatan lebih merupakan sokongan kepada pemerkasaan kuasa politik orang Cina melalui Parti Tindakan Demokratik (DAP)bagi menghakis dan seterusnya menghapuskan apa-apa sahaja keitimewaan bumiputera seperti yang diperuntukkan oleh Perlembagaan Malaysia.

3. Bagi orang Melayu sendiri corak pengundian kaum Cina dan dasar DAP yang dilihat anti segala-galanya yang membabitkan kepentingan bumiputera dan agama Islam merupakan satu petunjuk jelas bahawa sudah wujud gelombang mahu memperkasakan kuasa kaum Cina dalam politik setelah mereka menguasai ekonomi.

4. Justeru apakah mahu dipersalahkan penulis Melayu dan orang Melayu jika ada yang menganjurkan slogan 1 Melayu 1 Bumiputera sebagai jawapan kepada pengundian bercorak perkauman sebahagian besar kaum Cina hari ini?

5. Saya selalu bertanya mengapa bila orang Melayu bercakap soal hak pribumi maka ia dianggap sebagai perkauman, tetapi apabila kaum Cina bercakap soal sekolah Cina, bahasa Cina dan ekonomi kaum Cina tidak dianggap perkauman?
 
KLIK SINI untuk baca selanjutnya.

YA ALLAH!!! KAU SELAMATKANLAH AHLI PAS DARI KEBODOHAN CIPTAAN HARAKAH ITU!!!

Klik gambar untuk "large view".

Ya Allah!!!  Kasihannya GT melihat kebodohan melampau yang ditunjukkan oleh Kitab Suci penganut PAS, Haramkah.  

Haramkah menulis bahawa UMNO menjemput DAP masuk BN.

Wow!!!  Fitnah yang serius namun kebodohan jua yang terserlah.   Kita semua tahu bahawa penyokong UMNO melabelkan DAP sebagai kafir harbi yang wajib ditentang sehingga titisan darah terakhir.  Bercium mulut dgn DAP spt yang dilakukan oleh PAS sememangnya tidak akan pernah terjadi.

GT tidak perlu menulis panjang.  PAS sudah semakin sesak nafas apabila penyokong-penyokong mereka mula sedar bahawa parti itu bertaraf anjing peliharaan oleh DAP laknatullah.  Maka, mereka cuba spin fakta untuk memburuk-burukkan UMNO. 

Perhatikan tajuknya.  Betapa haramkah cuba meletakkan intelektual penganutnya di tahap baghal atau keldai.  Tidak pernah terfikir bahawa betapa tepunya otak mereka dalam psywar ini.  Padanlah selalu dihanjing2kan oleh Msiakini.  

Tipikal PAS, bodohnya sedang melangkaui sempadan PIANG!  Dan disitulah tempat yang paling molek untuk Haramkah ini!!!


SELANGOR MENANGIS... KEMANA HILANGNYA RM935 RIBU DARI PKNS ???


Selangor terus merintih...  terbaru, sejumlah wang telah dibayar yang mengenepikan prosedur PKNS.  Habis luluh harapan rakyat Selangor apabila anak syarikat negerinya semakin hancur diperlakukan seperti mak bapak diorang yang punya.  

Kita tahu bahawa Yayasan Selangor telah dan sedang menjadi mangsa, namun fokus kepada YS telah menyebabkan mereka beralih kepada anak syarikat yang lain pula.  
PKNS adalah anak syarikat kerajaan negeri yang merupakan juga sebahagian dari asset Melayu di Selangor.

Untuk berita seterusnya  KLIK SINI

VIDEO KONSPIRASI PEMBUNUHAN ANWAR YG DICIPTA OLEH ANWAR SENDIRI!!!


Walaupun ia adalah mimpi, namun jangan tolak mentah2 kerana itulah "game" yahudi di banyak negara-negara Islam.  

Jgn fikirkan tentang PAS, kerana mereka perjuangkan Isle. 

Video ini memberi makna bahawa rakyat Malaysia harus bersiap sedia dengan sebarang kemungkinan!!!

Monday, April 25, 2011

TALQIN KAU PERTIKAIKAN, NOMBOR EKOR KAU LANGGAN??? HARAMJADAH PUNYA PKR!!!


Rashid Latiff atau glamour dipanggil Cikgu Rashid Pendek ialah wakil rakyat yang dipilih oleh pengundi di Ampangan pada PRU-12 bertanding lawan Mohd Nor Gagap.  Eloklah sorang pendek@katek dan sorang lagi gagap.  

Berita paneh bila mana Rashid mahu tunjuk handal berhujah soal pembacaan talkin di Sidang Dewan Undangan Negeri, telah membawa padah dan tembelang yang cukup busuk dan sudah pasti tidak dapat lagi menyakinkan pengundi di Ampangan.

Untuk berita selanjutnya, KLIK SINI.

VIDEO OMEGA - ADAKAH ANDA KENAL WANITA DALAM VIDEO INI??? ANWAR BAGAIMANA???


GT tidak perasan samada selama ini ada iklan jam Omega di TV.  

Malam semalam, GT menonton TV dan terdapat sebuah iklan jam tangan Omega - Ladymatic yang menggunakan Nicole Kidman sebagai modelnya.  

Wow!!!  Nampaknya pengedar Omega mengambil peluang atas kepanasan jenama "OMEGA" di Malaysia.  Strategi ini cukup menarik perhatian dan mudah lekat di minda pengguna dek kerana sedang disebut-sebut oleh kebanyakkan rakyat.  Epilog dari video karya agung xxx, akhirnya ada pihak yg bijak untuk mengambil keuntungan atas krisis yang berlaku. 

GT sarankan pengedar Omega di Malaysia buat satu lagi video porno promo dengan mengambil Anwar Ibrahim sebagai modelnya untuk jam tangan Omega - GentelManiac, the God's Gift!.  hehehehe...

Rasa-rasa koranglah...  Andai Anwar dan Nicole disatukan untuk satu video promo, Anwar akan cuba masuk line aka adjust si Nicole tak???  Antara Nicole dan Azizah, berapa jauh beza charming diorang?

PANAS JAHANAM!!! SAH!!! DNA LELAKI Y MILIK ANWAR IBRAHIM!!!


Peguam Cara Negara II, Mohd Yusuf Zainal Abiden telah memberitahu Mahkamah bahawa semua ujian DNA yg dibuat oleh 2 ahli kimia mengesahkan bahawa DNA lelaki Y adalah positif milik Anwar Ibrahim. 

Maka terungkailah jawapan mengapa Anwar mengelak, menyorok dan bermati-matian tidak mahu memberi sampel untuk ujian DNAnya.  Desakan rakyat marhaen yang saban hari berdemo agar Anwar membenarkan kebenaran ditampilkan nyata dinafikan oleh Anwar, namun kebenaran dari Allah S.W.T tidak mampu dihalang oleh manusia mahupun dajjal.  

Habislah kau Anwar...  riwayat politikmu semakin di penghujung hasil dari doa dan solat hajat orang-orang yang teraniaya.  

Apapun, Anwar agar dipanggil membela diri.  Namun bukti apa lagi yang boleh menafikan bahawa DNA itu milikmu!!!

ANWARNIRRAJIM!!!!

Bamboo River melambai-lambai laksana si Nizar, dengan meja ping-pong dimana tempat kau melakukan smash tatkala kononnya sakit tulang belakang.  Handphone dgn nombor ATUR pasti merinduimu.  Jgn kau kisah Anwar, bilikmu dilengkapi dengan rak buku, meja, adjustable bed, sinki dsb.

Awas... Anwar mgkin akan lari ke luar negara selepas ini.  Mohon pihak berkuasa menahan passport antarabangsanya. 

PANASSS... PADAN LAH MSIAKINI BERIYA-IYA MENYOKONG MAT SABU!!!


GT pernah menulis tentang liputan yang dibuat oleh Msiakini terhadap Mat Sabu melalui penubuhan Kelab Penyokong Mat Sabu.  GT utarakan kesangsian berhubung dengan perkara ini kerana kita tahu bahawa Msiakini itu berfahaman DAP laknatullah.  

Untuk yang ingin membuat flashback tentang artikle ini, KLIK SINI.


Hari ini nawaitu Msiakini telah terjawab apabila Mat Sabu menawarkan dirinya sebagai Timbalan Presiden PAS dengan hujah bahawa dia mendapat sokongan atau pencalonan yg menggalakkan.  

Orang yang bakal ditentang pastinya Nasharudin Mat Isa dari kem ulamak.  Jelas bahawa sokongan dari Msiakini itu adalah untuk menendang keluar kem ulamak dan memastikan kem erDOGan menguasai PAS secara total.  Kita tahu bahawa tuan Msiakini tidak menitikkan soal moral pemimpinnya, bahkan golongan yang seperti ini lebih mudah dikudakan kerana mudah dipengaruhi oleh duit dan wanita. 

Kitab Suci penganut PAS, Haramkah perlu bertindak balas dalam propaganda yang sedang dimainkan oleh Msiakini yg mewakili tuannya.  Berkali-kali Harakah telah dipariahkan oleh Msiakini atas kelemahan psy-warnya.  Dan kepada pengundi yang neutral atau tidak menyokong Fuckatan, jelas terlihat akan pergerakan secara halus dalam membabi dan menghanjingkan PAS ini yg sedang dibuat oleh Anuwar dan DAPigs telah mencapai 80% kejayaan.  

Mat Sapu adalah tiga level dibawah Anuwar dalam piramid seks tidak seimbang dan satu level dibawah Chua Soi Lek.  Gizi seks yang tidak seimbang ini sebenarnya amat berbahaya berikutan ia adalah satu ketagihan dan juga masalah jiwa. 

Namun Msiakini tidak peduli itu semua, Mat Sabu perlu disokong  dan dipastikan kemenangannya untuk memastikan ahli PAS yg skrg ini memegang status TOLOL akan diupgrade menjadi status BAHALOL!

Dan andai Mat Sabu menjadi ketua sekalipun, ummat Melayu akan diketuai oleh pemimpin yang mempunyai masalah moral dan lemah pemikiran, melainkan syahwatnya.  
Siapa yang untung nanti???

FILEM TERBARU MAMAT KHALID - JOM MASUK UMNO???


GT mengikuti drama arahan Mamat Khalid dah lama.  Antara drama yang terawal Mamat Khalid yg GT ingat, klu tak silap tajuk dia "Mat Nor Khusairi & The Velvet Boys" lakonan Along Kamaruddin.  Cerita ni mmg sengal dan kelakar.  Mamat Khalid punya style.  

Bukan itu sahaja, klu kita perhatikan betul2 skrip drama-drama atau filem arahan Mamat Khalid, penuh dengan sindiran samada segi segi polemik kemasyarakatan atau politik orang Melayu.  

Mamat Khalid dah join UMNO bersama dengan AC Mizal dan isterinya.  AC Mizal pula sedang berusaha keras untuk membangunkan syarikatnya.  Anak melayu yang gigih berusaha, jgnlah kita rosakkannya dengan hasad dengki.

Tahniah dan terima kasih GT ucapkan kerana ingin bersama-sama perjuangkan agama, bangsa dan negara. 

Kite bakor... Kite bakor... GT back up....

Saturday, April 23, 2011

MESTI BACA: EMAIL DARI SAKSI YANG TELAH MENONTON VIDEO XXX KARYA AGUNG ANUWAR!!!

Saya merasa macam orang yang menang cabutan bertuah kerana dapat menonton video seks yang kini menjadi mimpi ngeri bagi saudara Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mungkin agaknya saya antara top 10 saja di Malaysia atau sebilangan kecil yang berpeluang menjadi saksi paling awal kepada perilaku  insan yang selama ini menampilkan dirinya sebagai tokoh warak, pemimpin Islam dan sering berlindung disebalik tokoh agama terkenal Yusof Al-Qaradawi.

Saya merasa terdorong untuk memberi pandangan saya kerana merasa CUKUP TERHIBUR membaca komentar dua insan yang turut berpeluang menyaksi sendiri video iaitu Datuk Johari Abdul dan Badrul Hisham Shahrin. 

Ibarat sekilas ikan di air, kita dapat memahami kenapa mereka bermati-matian cuba meyakinkan itu bukan saudara Anwar.

Mereka boleh berpegang kepada pandangan mereka dan saya juga boleh berpegang kepada pandangan saya setelah menyaksi sendiri video itu.

Tempat dimana saya menontonnya dan bagaimana saya dijemput biarlah menjadi rahsia sendiri.

Rasanya tidak perlu saya pergi secara detail tentang adegan-adegan dalam video itu.Ia sama saja seperti mana-mana video lucah yang boleh kita lihat menerusi internet atau VCD yang dibeli di pasaran gelap.

Apa yang membuat saya merasa sangat-sangat teruja dengan video seks ini ialah aktornya boleh membuat negara ini bergegar.

Saya amat bersetuju dengan pandangan Presiden Parti KITA dan seorang peguam ternama  Datuk Zaid Ibrahim bahawa video lucah itu adalah satu dokumenteri dan bukan lucah dalam ertikata lucah yang sebenar.

Saya juga amat bersetuju dengan kata-katanya bahawa ketulenan video itu harus disahkan oleh semua pihak baik dari dalam dan luar negara agar tidak ada keraguan langsung mengenainya.

Kita sendiri tidak mahu saudara Anwar teraniya menerusi satu video yang di fabricate .

Sebelum satu rumusan rasmi dikeluarkan oleh kerajaan hasil siasatan rapi,pandangan yang ingin saya sampaikan di sini ialah semata-mata apa yang saya lihat sendiri dari penayangan video itu.

Kalau tanya saya apa rumusan saya berdasarkan video itu saya pasti memberi jawapan yang sama seperti Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo yang tersiar dalam Agendadaily.ITU ADALAH SAUDARA ANWAR.

Maaf jika memberitahu reaksi pertama yang terpancul dari mulut saya sebaik saja melihat kelibat Anwar dengan tuala dalam kamar ialah mencarut panjang.

Di benak pemikiran saya bukan sangat tentang aksi seks dalam video itu.

Ia lebih melayang terkenang wajah-wajah penyokong-penyokong taksubnya di sana sini termasuk pak cik dan mak cik di serata ceruk kampong dan bandar yang sanggup berhujan panas nak mendengar ceramah-ceramahnya.

Saya dapat membayangkan bagaimana remuknya perasaan mereka diperbodohkan ke tahap maksima oleh insan dalam video itu.

Saya juga dapat membayangkan air muka mereka yang hebat membelai insan ini seperti Datuk Nik Aziz Nik Mat,Datuk Hadi Awang dan lain-lain pemimpin parti PKR,PAS dan DAP.

Ahli Parlimen PAS kawasan Titiwangsa Dr Lo Lo yang galak main twitter mempertahankan saudara Anwar mungkin boleh pengsan atau terkedu seribu bahasa.Ketua Penerangan PKR Nik Nazmi yang juga gila main twitter setiap hari mengutuk apa yang dakwanya konspirasi  ini boleh lari malam lintang pukang.

Hairan sungguh orang-orang terpelajar dan beragama seperti ini boleh jadi taksub maksimum sampai buta mata dan pekak telinga tak sanggup sekurang-kurangnya hendak usul periksa terlebih dahulu.

Ada orang kata saudara Anwar sentiasa merasa cukup selesa kerana hidup diawang-awangan merasakan semua orang tidak mungkin percaya apa saja dakwaan buruk terhadapnya.

(Jika video itu tulen) saudara Anwar kena mengambil iktibar dari perumpamaan Melayu : sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua.

Walaupun pihak pembangkang sedang berusaha bersungguh-sungguh mencerca kumpulan Datuk Trio kerana menembak tupai kesayangan mereka,saya pasti mereka akan berterima kasih kepada mereka kelak bila segalanya terbongkar secara rasmi kerana Datuk Trio telah menyelamatkan negara ini dari ditebuk oleh tupai itu.

Jangan lupa kita juga sudah biasa dengan kata-kata inggeris yang berbunyi : it takes a thief to catch a thief.

Kita sudah boleh jangka sekalipun video itu akhirnya didapati tulen saudara Anwar tidak mungkin akan seberani Datuk Chua Soi Lek untuk mengakui : ‘it’s me’ .

Saudara Anwar cukup tahu budaya Melayu negara ini tidak akan dapat terima moral seorang pemimpin begitu lebih-lebih lagi yang pamir dirinya warak sewaraknya.

Seperti saya kata tadi saya tidak mahu ulas secara mendalam aksi dalam video itu.Apa yang paling utama bagi saya apa yang terpapar didepan mata saya orang dalam video itu (dari kacamata saya) ialah saudara Anwar.

(Jika video itu tulen) tidak terdetik langsung keraguan dihati saya lelaki yang gagah memuaskan nafsunya dengan pelacur China itu bukan saudara Anwar.

Bagi yang belum berpeluang lagi menonton video itu saya ingin kata seeing is believing.

Biarlah Datuk Johari Abdul dan Chegu Bard bermain dengan igauan mereka yang not believing what they saw.

Mungkin agaknya itu reaksi orang yang terlampau terkejut hingga penglihatan dan pemikiran jadi kabur dan haru biru.

Siapa tahu mungkin juga dibenak hati kecil mereka mengaku diam-diam itu adalah pemimpin besar mereka.

Sebab itulah saya tidak hairan melihat pembangkang rancak berkempen JANGAN TONTON VIDEO ITU.

Sebaliknya jika mereka hendak mencari kebenaran mereka patut kata semua orang patut lihat dan putuskan.

Ini adalah sikap hipokrit tahap terlampau kalau dikenang bagaimana semasa video VK Lingam merekalah yang paling awal menjerit terlakak lalak sana sini minta siasat segera dan tubuh Suruhanjaya Diraja.

Mereka tentu sekali bimbang semua orang yang berpeluang menyaksikannya akan terus membuat rumusan macam saya,Datuk Zaid Ibrahim dan blogger Papa Gomo.

Saya dengar cerita kalangan wartawan yang berpeluang menjadi saksi pertama tayangan video itu di Carcosa Seri Negara juga bagi 100 persatus dia orangnya.

Saya yakin mereka yang kenal lenggok dan stail Anwar akan membuat rumusan sama.

Sebenarnya antara HAKIM yang paling layak untuk menentukan samada orang itu saudara Anwar atau tidak ialah Datuk Seri Wan Azizah Ismail sendiri.

Rasanya sekali imbas pandang video itu Datuk Seri yang bertahun-tahun hidup sekamar boleh kenal siapa gerangannya lelaki dalam aksi video itu.

Semua orang tahu menonton video lucah,seperti kata Datuk Seri itu adalah salah di sisi Islam.

Itu Datuk Seri tak perlu ajar kita semua.

Sebagai isteri tidakkah Datuk Seri sendiri nak tahu siapa lelaki dalam video dokumentari  seperti kata Datuk Zaid Ibrahim.

Atau apakah Datuk Seri takut dan gementar itu menghadapi realiti ?

Mana-mana isteri dalam dunia ini pasti jadi orang pertama yang nak tau kebenaran bila ada sesuatu tuduhan melibatkan suaminya.

Itu naluri biasa mana-mana manusia normal.

Saya kira Datuk Seri adalah manusia yang cukup luar biasa.Mungkin agaknya kerana turut sama terpukau dengan insan yang Datuk Seri telah istiharkan di konvensyen PKR tahun lalu sebagai ‘ anugerah Tuhan’.

Mengambil kira saudara Anwar yang sudah berusia 64 tahun dan selama ini mendakwa dirinya sakit belakang,aksinya di ranjang yang perkasa dengan pelacur China itu memanglah layak digelar ‘ anugerah Tuhan’.

Juga saudara Anwar paling layak menerima anugerah Pelakon Terbaik Festival Filem Malaysia.

Maaf jika saya terpaksa membuat satu lagi rumusan (jika video itu tulen) – saudara Anwar....CHECKMATE.
 
Sumber - Agenda Daily

ANWAR MIGRAIN GARA-GARA AGENSI PENYIARAN KOREA... MANA MAU LARI, HAAA???

Makin jelas lelaki dalam video seks yang riuh satu Malaysia itu adalah Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Akhbar Berita Harian hari ini menyiarkan laporan biometrik sebuah agensi penyiaran luar negara yang menganalisis dan membuat kesimpulan bahawa pelaku tersebut sepadan dengan Anwar Ibrahim.

Analisis agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan itu menganalisis rakaman video seks tersebut berdasarkan perincian saiz tubuh Anwar dalam rekod polis.

Menurut laporan tersebut, keputusan analisis visual dan teknikal video itu diperoleh oleh pasukan penyiasat khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April.

Difahamkan antara kaedah yang digunakan bagi membantu siasatan dan pengecaman individu dalam rakaman itu ialah melalui sistem biometrik (mesin imbasan diri berkomputer)

Lapor Berita Harian yang memetik sumber, keputusan analisis itu akan diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara dalam masa terdekat.

Selain itu, polis juga sudah mengenal pasti lokasi rakaman berkenaan, iaitu di sebuah kondominium di pinggir ibu negara, selain menyiasat wanita warga asing dalam rakaman video itu, di percayai penuntut sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS), di sini.

“Polis hanya menjalankan siasatan bagi mengenal pasti kesahihan sama ada lelaki dalam rakaman itu adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim atau bukan”, katanya semalam.

Katanya, siasatan polis tidak terlalu memfokuskan pada isu jam tangan Omega, dipercayai milik Anwar yang ditemui dalam bilik video berkenaan dirakam, tetapi setakat ini ia dikesan dibeli di Taiwan pada tahun 2004.

“Isu jam itu tidak begitu penting. Namun berdasarkan pemeriksaan dengan wakil pengedar di Taiwan, ia hanya mula merekodkan identiti pemilik pada 2008. Justeru, jika ia dibeli pada 2004, amat sukar untuk polis mengenal pasti pemiliknya, kecuali pemilik sendiri secara sukarela mendaftarkan jam itu,” katanya.

Mengenai lokasi rakaman, sumber itu berkata, siasatan kini hampir selesai selepas polis menjalankan pemeriksaan di kondominium berkenaan, termasuk soal siasat terhadap 40 individu sebelum menyerahkan keputusan siasatan awal kepada Pejabat Peguam Negara.

Selain itu, polis akan memberikan tumpuan awal penyiasatan terhadap ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bekas Bendahari Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA), Datuk Shuib Lazim yang dipercayai turut berada dalam rakaman itu.

Mereka mungkin juga menghadapi pertuduhan mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan kerana menayangkan rakaman video lucah.

Pada 23 Mac lalu, mereka bersama bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, membuat pengakuan merekalah ‘Datuk T’ yang bertanggungjawab menayangkan rakaman video berkenaan kepada media.

Polis mungkin akan memanggil Anwar sekali lagi bagi memberi keterangan selepas kali pertama beliau diarahkan berbuat demikian ketika membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi, pada 22 Mac lalu.

Perkembangan terbaru mengenai keputusan itu dijangka diumumkan Polis Bukit Aman dalam masa terdekat selepas hasil siasatan kes diserahkan kepada Pejabat Peguam Negara.

Sebelum ini, isteri Anwar, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dalam satu sidang media menafikan individu tersebut adalah suaminya.

Kata beliau, bentuk badan pelaku dalam video seks itu berbeza dengan Anwar yang dikenali beliau. - AD
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...